„as time goes by….”

2 03 2010

Desi timpul trece si o data cu el vremurile si oamenii se schimba, noi mergem mai departe in planurile de viitor. E ca si cum am minti ca noi nu ne schimbam, ca timpul nu ne afecteaza. De fapt, timpul ne-a schimbat. Ne-am maturizat, ne-am indragostit, ne-am gasit drumul si il urmam.

Ieri am aflat ca OC nu se mai tin anul acesta. De ce? Se pare ca a fost prea mare criza lui 2010, fata de ce a fost anul trecut. Oricum, si in 2009 s-a resimtit acest val ( mai mult mediatic) al crizei. Asta m-a facut sa ma gandesc ca, intr-adevar, am avut noroc ca am participat anul trecut.

Facand o retrospectiva constat ca OC mi-au adus implinire si dezamagire, in acelasi timp. Dezamagirea a venit din concurentialitatea creata de instante exterioare (normale, pana la urma), iar implinirea din marele premiu, evident. Insa OC mi-au mai demonstrat ceva: ca prietenia cunoaste granite cand nu are fundatie solida.

Cu toate astea, am realizat atunci cand am alergat spre ocuparea locului 1 ca pot, ca nu am gresit cand am renuntat la un vis de ani de zile pentru un drum necunoscut, ca viata mi-a rezervat ceva mai bun. Mi-am primit, inca o data, confirmarea ca destinul imi manuieste viata mai bine decat o fac eu.

Sa ramana mereu asa 🙂

Signed: Bianca

Acțiuni

Information

2 responses

3 03 2010
Stanislav

” Destin nu inseamna dezamagire, precum nici O.C. nu inseamna prietenie, ci viata si timpul iti va aduce implinire „

22 03 2010
Andrei Inoveanu

„Ieri am aflat ca OC nu se mai tin anul acesta”. De unde ai aflat si cat de sigura esti ca OC 2010 nu vor exista?

Lasă un răspuns

